Het klantcontact verandert de komende jaren ingrijpend: meer digitaal, meer online, complexere vragen van beter voorbereide burgers, meer kanalen en meer media. De doorontwikkeling vraagt…
Een eindeloze stroom berichten en nieuwsupdates, over Corona, de maatregelen, de consequenties. Filteren wat belangrijk is. Schakelen met klanten. Overleggen welke afspraken, trainingen en adviesprojecten…
Hoe kun je nu inzicht en regie krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening? Wanneer onze opdrachtgevers ons vragen om ondersteuning te bieden bij het…
Op weg naar toekomstproof klantcontact Het klantcontact verandert de komende jaren ingrijpend: meer digitaal, meer online, complexere vragen van beter voorbereide burgers, meer kanalen en…
Het Waterschap Rivierenland te Tiel heeft Novostar de opdracht gegeven te onderzoeken of het opzetten en inrichten van een klantcontactcentrum (KCC) meerwaarde heeft voor zowel…
Het KCC van deze prachtige Zeeuwse gemeente is in 2018 aan veel veranderingen onderhevig geweest. De 2 locaties waar de medewerkers werkzaam zijn, zijn onder…
In onze vorige nieuwsbrief (April ’18) kon je lezen dat werkorganisatie De BUCH (fusie van 4 gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo in de provincie…
Waterschap Vallei & Veluwe in Apeldoorn heeft Novostar in de arm genomen als partner in de transitie van deze organisatie. Alle waterschappen in Nederland hebben…
Sinds 1-1-2017 zijn de vier Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo (BUCH) ambtelijk gefuseerd. Iedere gemeente had nog een eigen callcenter binnen het eigen gemeentehuis. Dankzij…
Het sociaal domein vergt veel van de klantenservice. De vragen zijn complexer en de beantwoording kost dus meer tijd en kennis. Werk & Inkomen Leistroom…
Novostar Publieke Dienstverlening en Novostar Academy helpen die ambitie waar te maken. De ambtelijke fusie van de BUCH-gemeenten is de eerste volledige ambtelijke fusie van…