Taskmaster©: inzicht in inkomende klantvragen en uitgaande taken en (terugbel)notities
Onze online klantcontact applicatie Turfmaster hebben wij in een volledig nieuw jasje gestoken met nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden én een nieuwe naam: Taskmaster!
Taskmaster is een handige tool waarmee je in het KCC snel en eenvoudig alle binnenkomende klantvragen kunt registreren, analyseren en presenteren. De tool is door ons ontwikkeld in samenwerking met een aantal gemeentelijke KCC managers, supervisors en specialisten uit het bedrijfsleven. Het is zo opgezet dat je zelf eenvoudig de vraagscripts kunt aanpassen en medewerkers (gebruikers) kunt beheren.
Een van de belangrijkste nieuwe functionaliteiten is het inrichten van zogeheten workflows. Hierdoor wordt deze applicatie leidend in iedere organisatie voor het aanbieden van taken en (terugbel)notities. De applicatie geeft daarmee inzicht in bereikbaarheid én doorlooptijden van openstaande taken. Dit was een belangrijke wens van onze opdrachtgevers bij de doorontwikkeling ervan. De nieuwe applicatie draait inmiddels al met succes bij een aantal gemeenten en waterschappen, die hiermee eindelijk inzicht krijgen in de afhandeling van taken en notities. Erg prettig om gericht te rapporteren en te sturen; zeker nu iedereen voorlopig nog thuiswerkt.
Taskmaster wordt ondersteund met een krachtig visueel dashboard waarin in één oogopslag alle KPI’s duidelijk in beeld zijn gebracht met handige overzichten, taartdiagrammen en grafieken.
Heeft u interesse in Taskmaster©?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 085- 78 23 775.