Wat is de ​KCC-Kwaliteitsmonitor van Novostar ?

Om de kwaliteit van de gesprekstechnieken en digitale vaardigheden van KCC-medewerkers te borgen en te volgen, is het noodzakelijk om deze structureel te monitoren. Niet om de medewerkers te controleren, maar om ervoor te zorgen dat zij niet terugvallen in oud gedrag en vaardigheden. Maar hoe kun je nu periodiek een objectieve meting en analyse doen op niet-tastbare zaken als gesprekstechnieken, klantgerichte ontvangst, bejegening, professionele verwijzing, digitale vaardigheden en multitasking, etc.?

Novostar heeft daarvoor in de afgelopen jaren een instrument ontwikkeld in samenwerking met een aantal opdrachtgevers en partners. Dit instrument zorgt ervoor dat je in een online SaaS-omgeving heel makkelijk een screening kunt doen van een aantal klantgesprekken. Dit kan zowel aan de telefoon als aan de receptie(balie).

Dit instrument is makkelijk in gebruik en volledig op maat op medewerkersniveau in te richten voor je eigen organisatie met eigen vaktermen, script, klantuitvraagproces, workflows, etc. Via een dashboard is de ontwikkeling van medewerkers op verschillende onderdelen overzichtelijk in beeld gebracht met grafische weergave en (signaal)kleuren.

De QM is ook te gebruiken voor andere doelen binnen je organisatie, zoals het in beeld brengen van klantvragen en -stromen (klantcontactregistratie), klanttevredenheidsonderzoeken (enquêtes) en andere registratie-behoeften. Bij interesse geven wij graag een (online) demonstratie.

Meer weten of wil je een demo en offerte?

Neem dan contact met ons op via 085 – 78 23 775. Ook kun je ons contactformulier invullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.