Op weg naar toekomstproof klantcontact
Het klantcontact verandert de komende jaren ingrijpend: meer digitaal, meer online, complexere vragen van beter voorbereide burgers, meer kanalen en meer media. Gemeenten hebben al veel in gang gezet. De doorontwikkeling vraagt om een andere koers met nieuwe stappen.
Novostar biedt oplossingen voor de gemeenten, waterschappen, provincies en andere lokale dienstverleners die hun dienstverlening toekomstproof willen maken. Het afgelopen jaar hebben wij voor diverse opdrachtgevers de volgende aanpak ingezet:
Wat levert het op:
- Inzicht in de huidige kwaliteit van de serviceprocessen
- Stand van de klantgerichte cultuur (in relatie tot samenwerking KCC 1e, 2e en 3e lijn)
- Inzicht in First-Time-Fix op kanaal-, afdeling- en vraagniveau.
- Praktische handreiking en quick wins voor aanpassing en verbetering (opname in het implementatieplan)
- Visie op de doorontwikkeling van de dienstverlening
- Plan van aanpak met fasegewijze planning en uitvoering
- Ontwikkelplan voor het KCC/ afdeling dienstverlening
Ben jij nieuwsgierig geworden wat wij voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via info@novostar.nl of vul het contactformulier in.