Waterschap Vallei & Veluwe in Apeldoorn heeft Novostar in de arm genomen als partner in de transitie van deze organisatie. Alle waterschappen in Nederland hebben zich een aantal jaren terug geconformeerd aan de landelijke visie op dienstverlening. De visie leunt op 4 pijlers te weten: open communicatie, servicegerichte houding, actieve samenwerking en efficiënte informatiehuishouding.

Op dit moment is er een Servicedesk waar zowel externe als interne vragen fysiek en telefonisch binnenkomen. De transitie naar een KCC heeft gevolgen voor de organisatie, de werkprocessen, de applicaties, de medewerkers, de aansturing én de communicatie. Novostar helpt bij het team bij deze ontwikkeling met inzicht, training, coaching en implementatie. Het traject is onlangs van start gegaan met een kick-off en een 0-meting. Momenteel worden de andere onderdelen van het ontwikkeltraject uitgevoerd door een trainers- en adviseursteam van Novostar. Met onze ondersteuning neemt het Waterschap Vallei & Veluwe de juiste stappen in de ontwikkeling van een Servicedesk naar een volwaardig KlantContactCentrum.

Meer weten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.