Je wordt als leidinggevende bij het KCC vaak ingezet om nieuwe medewerkers te selecteren. Medewerkers die in toenemende mate aan hoge eisen moeten voldoen. In…
Een succesvol team, dat met plezier de schouders zet onder de verdere ontwikkeling van de dienstverlening. Wie wil dat nou niet? Deze training is bedoeld…
Het is in de praktijk niet altijd gemakkelijk om alle medewerkers bij de les te houden tijdens het teamoverleg. Hoe vertaal je strategische doelstellingen naar…
Je gaat een plan presenteren, een toespraak houden of een lezing verzorgen voor vakgenoten. Spannend, zeker als je weinig ervaring hebt. Hoe pak je zo'n…
Meer presteren met minder middelen en actief inspelen op een veranderende omgeving. Verbindend leiderschap is dé succesfactor. En leiderschap ontstaat in het samenspel tussen leider…
Efficiënt ingerichte en effectieve werkprocessen zijn onmisbaar in het KCC. Zij vormen de basis voor zaakgericht werken, de inrichting van ondersteunende architectuur / midoffice. Alle…
Het gedrag van klanten verandert snel en fundamenteel. Ze gebruiken steeds meer kanalen en eisen een excellente ‘experience’. Hoe dient u als publieke organisatie hierop…