Een succesvol team, dat met plezier de schouders zet onder de verdere ontwikkeling van de dienstverlening. Wie wil dat nou niet? Deze training is bedoeld om de teamsamenwerking te versterken en vooral te richten op het centrale doel: het op uitstekende wijze bedienen van de klant en het ‘werken aan steeds beter’.

Leerpunten:
  • Communicatieve vaardigheden
  • Feedback geven en ontvangen
  • Teambuilding
  • Kernwaarden
Duur:
1 dag / 2 dagdelen

Samenvatting

De gezamenlijke kernwaarden worden geformuleerd en er wordt geanalyseerd hoe er samengewerkt wordt binnen het KCC en met de vakafdelingen. Er wordt op basis van kerncompetenties ingegaan op de sterktes en zwaktes die iedereen nu eenmaal heeft en waarvan men zich beter bewust wordt door persoonlijke feedback. Dit alles tegen de achtergrond van het dienstverleningsconcept en de servicenormen van je gemeente.

Deze interactieve training wordt volledig opgezet op basis van het eigen dienstverleningsconcept van de gemeente.

Resultaat

In deze teamtraining leer je hoe je het zelfsturend vermogen van het team kunt vergroten. Samenwerken aan een betere dienstverlening. Samen bouwen aan een professioneel KCC door steeds weer verbeteringen aan te reiken. Dat maakt het werken in een KCC alleen maar leuker! Deze teamtraining is gemoedelijk van opzet, maar niet vrijblijvend. De ervaring leert dat deelnemers er veel energie en enthousiasme aan ontlenen en zich met veel meer plezier als team richten op hun taak als dienstverlener en het beter maken van het KCC.

Opzet

Onze trainers bieden een eigentijdse aanpak. Ze gebruiken moderne leermiddelen, spel- en werkmethoden, verhelderende audio- en videoproducties en praktijksimulaties.

Onderstaande trainer(s) is verantwoordelijk voor deze training.

Youri Vos

Interim-manager, organisatieadviseur, allround trainer, assessmentadviseur en coach

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!