Laat je inspireren en leer van een van de beste Klant Contact Centra van Nederland!

Leerpunten:
  • Projectmatig werken
  • KCC
  • Beginners
Duur:
1 dag

Samenvatting

Een werkbezoek aan een innovatief KCC. Wat kun je van zo’n organisatie leren?

  • Anders zijn.
  • Krachtig leiderschap tonen.
  • Klanten centraal stellen.
  • Denken in standaards.
  • Optimaal beheren van processen.
  • Automatisering als kernactiviteit beschouwen.

Wanneer goede invulling aan deze punten is gegeven, dan vormt dit de basis voor een succesvol resultaat van de organisatie.

Resultaat

Na afloop van het bezoek en de tour in het kloppende hart van de organisatie ben je na deze fieldtrip volledig wakker geschud en geïnspireerd. Dit aan de hand van de onbegrensde mogelijkheden op het gebied van organisatie, processen, mensen en ICT. Leer wat voorkommanagement is en waarom transparantie in alles wat er in een organisatie gebeurt van cruciale waarde is in het bereiken van een gezonde en stabiele groei en een hoge klanttevredenheid.

Opzet

De Manager KCC neemt je mee in de geschiedenis en visie van deze innovatieve organisatie.

Onderstaande trainer(s) is verantwoordelijk voor deze training.

Youri Vos

Interim-manager, organisatieadviseur, allround trainer, assessmentadviseur en coach

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!