Leer effectiever en efficiënter omgaan met je tijd en energie in deze praktische vaardigheidstraining.

Leerpunten:
  • Snel en adequaat toepassen van applicaties en systemen.
  • Het snel vinden van informatie.
Duur:
1 dag / 2 dagdelen / 1 dagdeel

Samenvatting

Deze training draait om instructie en coaching van medewerkers KCC in het gebruik van applicaties en kennismodules, met als doel: verbetering van de werkwijze, het zo snel mogelijk helpen van klanten en het beantwoorden van meervoudige vragen en verzoeken om informatie. De nadruk ligt op het ontwikkelen van professionele vaardigheden, zoals telefoneren, in combinatie met taken als het gelijktijdig opzoeken en verstrekken van informatie, het invoeren van data in systemen of het typen van (terugbel) notities.

Resultaat

De deelnemers hebben door deze training extra vaardigheid verkregen in het toepassen van de verschillende KCC applicaties. Het snel zoeken en vinden van de (meervoudige) informatie en het invoeren van gegevens gaat op de meest effectieve wijze. Het gebruik van de relevante applicaties wordt hierdoor sterk bevorderd.

Opzet

Onze trainers bieden een eigentijdse aanpak. Ze gebruiken moderne leermiddelen, spel- en werkmethoden, verhelderende audio- en videoproducties en praktijksimulaties.

Onderstaande trainer(s) is verantwoordelijk voor deze training.

Youri Vos

Interim-manager, organisatieadviseur, allround trainer, assessmentadviseur en coach