Je werkt al enige tijd op het KCC maar je wilt nog beter worden in je vak als dienstverlener. Een gesprek voeren met een klant, dat gaat prima. Maar echt contact maken en de vraag boven tafel krijgen, dat is andere koek. Daar valt nog veel te leren. Daarvoor hebben we deze verdiepingstraining opgezet. Een excellente dienstverlener verschuilt zich namelijk niet achter regels en wetten. Die gaat eerst het gesprek aan en kijkt wat je voor de klant kan betekenen!

Leerpunten:
  • Vaardigheden in gesprekstechniek
  • Persoonlijke ontwikkeling als dienstverlener
  • Samenwerken
Duur:
1 dag / 2 dagdelen

Samenvatting

Deze training sluit naadloos aan op onze training Gesprekstechnieken I en is zeer praktisch ingericht op basis van de 5A-gespreksmethode (Aanvraag, Analyse, Aanbod, Afsluiting, Aandacht). Ze is interactief en speels van opzet. Dat betekent dat we veel oefenen in luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). Leerzaam en leuk!

Resultaat

  • Je communiceert klantgericht op basis van de 5A-gespreksmethode.
  • Als dienstverlener ben je authentiek en ben je optimaal gemotiveerd om de klant verder te helpen of te informeren.
  • Je sluit optimaal aan op de vraag van de klant.
  • Je krijgt handige tools aangereikt om het gesprek te structureren.
  • Je houdt de regie op het gesprek.

Opzet

Onze trainers bieden een eigentijdse aanpak. Ze gebruiken moderne leermiddelen, spel- en werkmethoden, verhelderende audio- en videoproducties en praktijksimulaties.

Onderstaande trainer(s) is verantwoordelijk voor deze training.

Youri Vos

Interim-manager, organisatieadviseur, allround trainer, assessmentadviseur en coach