Goede formulering van vragen is voorwaarde voor snelle en duidelijke antwoorden. De tekstbestanden in kennisbanken en productcatalogi zijn vaak nog voor verbetering vatbaar. Ze zijn wel een cruciaal element voor professionele dienstverlening aan balie en telefoon. Deze training verbetert de specifieke communicatie – en schrijfvaardigheid voor deze applicaties en systemen.
Leerpunten:
- Schrijfvaardigheid
- Taalvaardigheid
- Klantgerichtheid
- Communicatie
Duur:
1 dag / 2 dagdelen
Samenvatting
- Opbouw en structuur van de tekst.
- Helderheid versus beknoptheid.
- Taalgebruik op maat.
- Gebruik van tussenkopjes en alinea’s.
Resultaat
- Je bent je bewust van de mogelijkheden en beperktheden van het schrijven voor de kennisbank.
- Je formuleert bondig en helder.
- Je structureert in leesbare tekstblokken.
Opzet
Onze trainers bieden een eigentijdse aanpak. Ze gebruiken moderne leermiddelen, spel- en werkmethoden, verhelderende audio- en videoproducties en praktijksimulaties.
Onderstaande trainer(s) is verantwoordelijk voor deze training.
Gerard Hermans
Coach & Adviseur Novostar Academy