sluit venster
Novostar Public Development Group
Novostar Public
  • Onderzoek
  • Advies
  • Management
Verder
Novostar Academy
  • Opleiding & Training
  • Coaching
  • Assessments
Verder
T: 085 - 78 23 775
Dashboard KCC
De Service Scan van Novostar is een uniek verbeterinstrument voor KCC management en medewerkers van gemeenten en andere publieke organisaties. De spil in het onderzoek vormen de mystery shoppers die wij specifiek werven binnen uw eigen gemeente. Dat zijn dus échte bestaande inwoners die zich uitgeven als klant met een eigen casus of probleemstelling.

De mystery shopper maakt gebruik van de verschillende servicekanalen die u als gemeente heeft en benadert deze zoals uw klanten dat doorgaans doen. Uw medewerkers hebben dus nimmer door dat het om een pseudoklant gaat. Hiermee wordt voorkomen dat uw medewerkers zich wellicht beter voordoen dan bij aangekondigde traditionele klantonderzoeken. Oftewel uw medewerkers vertonen 100% natuurlijk gedrag.

Traditioneel klantonderzoek houdt het bij een onderzoek op 1 of 2 kanalen. De Service Scan van Novostar checkt actief & doorlopend op alle servicekanalen. Dat biedt een breed, betrouwbaar en zeer bruikbaar resultaat.

Dit product hebben wij in 2007 bij diverse gemeenten ontwikkeld en inmiddels hebben we uitgebreid onderzoek gedaan bij meer dan 50 gemeenten in Nederland.



Mystery Shopping