sluit venster
Novostar Public Development Group
Novostar Public
  • Onderzoek
  • Advies
  • Management
Verder
Novostar Academy
  • Opleiding & Training
  • Coaching
  • Assessments
Verder
T: 085 - 78 23 775
Dashboard KCC
Het voornaamste doel is het verbeteren van de werkprocessen en het optimaliseren van de dienstverlening voor de burger over alle servicekanalen.

De kwantitatieve en kwalitatieve registraties leveren voor u de input voor de doorontwikkeling van de dienstverlening, zodat u bijvoorbeeld het afhandelingspercentage (first-time-fix) binnen het KCC kan laten groeien. De analyse levert dus direct inzicht in de klantvragen die worden doorgespeeld naar de vakafdelingen. Zo verandert het KCC van cost center naar een afdeling waar meerwaarde wordt toegevoegd aan het klantcontact en waarmee u kunt besparen op ineffectiviteit en de klanttevredenheid kan laten groeien.

Uit een KlantVraagAnalyse wordt bijvoorbeeld duidelijk wat nu echt de meest gestelde vragen zijn, wanneer de piekmomenten per dag/week/maand zijn, hoeveel vragen direct door medewerkers worden beantwoord of worden doorgezet. Deze informatie maakt het mogelijk te prioriteren welke producten of werkzaamheden het meeste rendement op leveren in termen van klantgerichtheid en efficiency.

Bovendien levert de KlantVraagAnalyse waardevolle synoniemen op voor het verder optimaliseren van uw trefwoordenregister en/of zoekmachine van de kennisbank en/of website.�

Kortom, KlantVraagAnalyse helpt bij het concreet sturen op kanalen en verbeteren ervan!

Wat levert het op?