sluit venster
Novostar Public Development Group
Novostar Public
  • Onderzoek
  • Advies
  • Management
Verder
Novostar Academy
  • Opleiding & Training
  • Coaching
  • Assessments
Verder
T: 085 - 78 23 775
Dashboard KCC
Klantvraaganalyse is het systematisch verzamelen en analyseren van data die betrekking hebben op het gedrag van de klant en de reactie daarop van uw KCC medewerkers of medewerkers van vakafdelingen.

Concreet betekent dit dat medewerkers, die te maken hebben met direct klantcontact, gedurende een bepaalde periode alle binnenkomende klantvragen registreren. Ook leggen zij vast welke actie zij daarop hebben ondernomen. Bijvoorbeeld: direct antwoord gegeven of doorverbonden met een collega of een terugbelnotitie gemaakt. Dit maakt ook de bereikbaarheid van interne afdelingen inzichtelijk; iets wat bij veel organisaties onvoldoende is geborgd.

Voor de registratie van de klantvragen maakt u gebruik van Turfmaster. Turfmaster is een handige tool waarmee u in het KCC snel en eenvoudig alle binnenkomende klantvragen kunt registreren en analyseren. De tool is door ons ontwikkeld in samenwerking met een aantal gemeentelijke KCC managers en specialisten uit het bedrijfsleven. Turfmaster is zo opgezet dat u zelf eenvoudig de vraagscripts kunt aanpassen en medewerkers (gebruikers) zelf kunt beheren.�

Hoe werkt het?